Om hösten, om våren



Idag är det ruskigt kallt ute men det är verkligen friskt och tack vare att solen har begat att komma fram så är det rätt underbart ute. Dock håller inte min frusna kropp med om det. Eftersom jag gick alldeles för tidigt till frisören så tog jag mig en lite promenad i stan, sen satt jag mest och huttrade i frisörstolen och såg hur håret försvann ned på golvet. Nu sitter jag och efterfryser trots att jag varit hemma i snart en timme. Burr, hösten har verkligen kommit nu.


Sitter och väntar på Björkan, vi ska greja med tatueringssaker, sen kila till tatueraren. Pirripirr.
(Nej ingen tatuering idag, dock börjar det bli riktigt nära nu)


Sen är det labb, det gillas, det är faktiskt riktigt roligt. Efter labben blir det Mikaela mys och sen träning. Dock tränar vi nog inte samma sak idag, jag tror fasiken inte jag pallar core/spinning som hon ska på. Får nog hålla mig till mina medelpass, haha.

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback