onda cirkeln.



Jag börjar blir ganska så trött (rätt ironiskt egentligen) på att aldrig kunna sova ordentligt.
Spelar ingen roll hur trött jag än är när jag går och lägger mig, mina nätter ser ändå likadana ut.
Antingen somnar jag på stört, och vaknar tre miljoner gånger under natten och vrider och vänder på mig, eller så somnar jag inte utan ligger och kollar på vänner avsnitt till förbannelse, och när jag väl somnar så sover jag dåligt och bara vrider och vänder mig.
Det är otroligt frustrerande måste jag säga, i morse insåg jag att min kärlek till att sova är bortblåst, nu hatar jag att sova. Enda gången jag sover riktigt bra är när jag råkar somna på soffan i ren utmattning efter nattens dåliga sömn. Inte ens de dagar då jag håller mig vaken och inte somnar på soffan så sover jag bra.
Jag är inne i min onda sömn cirkel igen och jag vetetusan hur jag ska ta mig ur den!

Blä på den!

 

 

/A





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback