SunnySunday



Det är söndag, igen.
Helgen har varit lång, skönt med få dagar i skolan, så det känns bara skönt att det är söndag och jag får bege mig till skolan imorgon för färg och beredning och lite senare min kvällskurs i engelska, i vilken jag glömt bort att fixa böcker i.


Marcus åkte för en halvtimme sen till sin match, vilket betyder att jag njuter av lite ensamhet och sitter här fortfarande i morgonrocken. Men, inte så länge till.
Alldeles strax ska jag rycka tag i mig själv och börja plugga, och pluggandet kommer jag varva med städande.
Båda är lika tråkigt så jag tror att det blir en bra kombo, haha.


Eftersom mina planer ständigt ändras så är det lika bra att inte skriva om dem, men det vankas eventuellt pizzabak och starwars till kvällen ;)


Jag är arg eftersom bankomaten på ica inte gav mig mina 800 jag tog ut igår, illa!
De är dessutom dragna från kontot så har de inte betalat tillbaka dem imorgon då är det en arg Anna som ringer och skäller på nån stackare. Vafasiken, åttahundrariksdalar är en förmögenhet för en student som mig! MORR!


/A

Kommentarer
ღ Sabine - Utan dina andetag säger:

sool :D

2009-09-06 | 16:58:41
Bloggadress: http://enibas.blogg.se/
stella säger:

hej sötnos!

ifall du tagit ut pengar, men inte fått dem, och de är dragna från kontot, kommer de komma tillbaka automatiskt inom en vecka.. vad sa kvittot?

jag tog ut pengar för några år sen, runt 5000kr för jag skulle betala hyran, fick tillbaka kvittot, men inga pengar.. satt i prag och undrade vad i helvete jag skulle göra, så jag ringde nordea och de sa att pengarna kommer in automatiskt, det är något som jag inte minns, och mycket riktigt innan veckan var över hade pengarna kommit tillbaka.

ring dock banken för säkerhetsskull, bara för att kolla.

kram!

2009-09-06 | 19:09:46
Bloggadress: http://www.morganandstella.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback