Tatueringstid är bokad



Det var inte bara tackandet av Stella som kom av sig häromdagen, jag har även helt glömt bort att berätta att jag och Björkan äntligen har bokat in tid för våra tatueringar nu. Jag tänker hålla inne med datumet tills det är gjort, hehe. Några utvalda vet redan dock ;)
Efter La Ink och Miami Ink både igår och idag och en hel natts funderande och diskuterande så har jag bestämt vart den ska sitta på kroppen, och nu känns det så bra att jag nog inte ändrar mig igen.

Jag är så himla förväntansfull och skulle helst ha den gjort NU! :)
Iih, det känns så himla bra. Den kommer betyda mycket och att få göra den med Björkan gör hela upplevelsen så himla mycket bättre <3



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback