Today is gonna be the day.



Det gör verkligen asont i min axel/nyckelben/whatever.
Kan knappt röra armen och kan knappt ha armen bara hängandes vid sidan heller.
Ska testa att smörja in med zon salva lite senare och se om det hjälper.
Är det inte bättre imorn får jag nog ringa vårdcentralen och be dem kolla.
Troligtvis skulle jag väl tro att det är muskelfästet eller något som är väldigt ansträngt efter träningen igår, låter väldigt otroligt att det ska vara en spricka (fast det känns precis som när jag hade det i foten) för jag har inte direkt slagit mig, och på träningen igår så var enda tyngden min egen kroppsvikt som jag hade mot axeln.
Hm, kanske ett bevis på att jag är för tung? ;)


I alla fall så har jag, Mickan och Björkan suttit på bibblan sen tio imorse och finurlat på vårt grupparbete i Färg och beredning och det känns väldigt skönt att säga att vi är klara, det blev inte ens en heldag utan en halv :)
Ska bara vänta in handledningen för att räta ut något frågetecken sen är det bara att skicka in.
Fatta vad skönt att få bocka av lite uppgifter sådär :)


Marcus kommer till Borås halv tio ikväll, tills dess ska jag faktiskt sätta mig i köket med en kopp kaffe och plugga.
Sen lovade jag att fixa lite mat. Hade behövt röja och städa lite, det blev inte klart i helgen. Men med tanke på vad orörlig jag är i högerarmen lär det gå allt annat än bra, så jag skjuter på det till imorgon.


Förresten, enda anledningen till att jag faktiskt orkade upp imorse var tanken på att jag får sova lääänge imorn eftersom vi inte har föreläsning förrän ett. Men ett ljus gick upp för mig i skolan. Jag ska ju skjutsa Marcus till Landvetter, SEX imorgon bitti. Så mycket för den sovmorgonen . . .
Men imorn tänker jag inte somna om, utan antingen pluggar jag eller så sätter jag igång med städningen redan då. Oftast blir jag bara tröttare av att somna om, och med tanke på min dåliga sömn är det nog bara bra att jag är vaken länge.


Lite sugen på att träna imorgon, får se hur träningsvärken i magen utvecklar sig, men oftast kan det vara skönt att träna bort träningsvärk. Med tanke på armen så kan jag ju bara hoppa över allt som har med armhävningar och liknande att göra. Kondisen och sådär kan jag ju träna ändå. Sköönt att vara igång igen :)


/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Sökte på det på internet och kom till deras hemsida men det står bara om när programmet gick på riktigt, nu visas ju bara repriser .. Orkade inte leta reda på nutiden!



Får väl se om man fattar mer när man kikar ett tag.

2009-09-23 | 15:56:45
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Ellinor säger:

Skönt att kunna bocka av arbeten och dyl. på löpande band! Lycka till på handledningen!

Kram

2009-09-23 | 16:56:12
Bloggadress: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback