And I'm on my own, looking for the answer




Efter en runda på stan i Göteborg och sen en tur till IKEA Kållered för ett rent impulsköp av både garderob och en ursmart bänk till hallen är jag nu helt slut.
Är det okej att lägga sig nio en lördagskväll?
Marcus är iväg och grillar och bastar med ett kompisgäng och jag unnar honom verkligen det. Eventuellt skulle det bli utgång sen efter också.
Men, jag blev alltså ensam hemma, med två bacardi breezer mango. Redan efter en nu är jag redo för sängen. Jag orkar inte ens koncentrera mig på filmen jag slagit på, så antingen slumrar jag här i soffan ett par timmar, eller så bäddar jag ner mig i sängen redan nu. Det känns lite lockande med risk att bli kallas gammal ;)
Men det har varit en sjukt lång och krävande vecka som jag nu ska försöka att lägga bakom mig, med förhoppningar om att det vänder. Så lite sömn skulle inte sitta helt fel faktiskt.


/A

Kommentarer
N I L M A säger:

Ojdå, vad kul med shopping :D



sv: jaså? där ser man. vad är det för tatueringar då?

2010-04-19 | 11:09:30
Bloggadress: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback