Att fånga en fjäril






Efter en stund i solen på balkongen med den ljuvaste musiken i öronen och många tankar i huvudet tog jag steget.
Nu är det endast ödet/slumpen eller vad man nu väljer att tro på som får visa vad framtiden bär iväg med mig. Det känns lite läskigt, jag är van att alltid ha planer för mitt liv och att ha en trygghet. Jag gillar inte tanken på att framtiden ligger i någon annans händer än mina egna. Men det kanske är så det är att vara vuxen, man har inte samma trygghet längre och får lita till att livet vill ens ett bästa. Allt sker av en mening. Jag vet att det bästa finns framför mig, hur lång tid det än tar att komma dit.


Det nästan pirrar i magen på mig redan.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback