Bloggar från mobilen. Klockan är sex och...

Bloggar från mobilen. Klockan är sex och jag har precis kommit hem efter att ha skjutsat min andra hälft till sin samling, nu ses vi inte igen förrän på torsdag. Det känns lite extra i hjärtat och magen när man kommer hem till en alldeles tom lägenhet. Jag känner nu att jag gör helt rätt i att åka hem till familjen. Jag hade aldrig orkat en vecka helt ensam. Har börjat sova så himla dåligt igen så det ska bli skönt att alltid ha någon i huset. Nu sitter jag och gottar mig med en stor baguette och kaffe framför en riktig nostalgifilm som råkade vara på tv denna tid på dygnet - allt eller inget. Sen om någon timme tänkte jag börja min färd hemåt till skogarna. Jag hoppas kaffet gör mig pigg, annars kan det bli en riktigt jobbig tur...


Kommentarer
perfektion säger:

tack underbara du!!

2010-04-02 | 10:55:46
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/
N I L M A säger:

låter mysigt att åka hem till familjen en sväng :)



glad påsk!

2010-04-02 | 11:26:29
Bloggadress: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback