Det är något med Degerfors alltså. Som al...

sp_a0024 (MMS)

Det är något med Degerfors alltså. Som alltid när jag ser Degerfors-skylten så suckar jag sådär lättnat som man kan göra ibland. Men ändå är det en himla hatkärlek jag känner för det här samhället. Om tiden finns, med andra ord om jag pluggar på bra imorgon, så ska jag ta en lång promenad genom Degerfors. Jag ska på förbi mina allra bästa ställen och platser där jag skapat många fina minnen. Ibland så känner jag att jag inte hade kunnat växa upp på ett bättre ställe, att den här jäkla hålan har gett mig så himla mycket att spara i hjärtat. Sen så kommer familjetiden alltid vara lika ovärdelig och jag hoppas att få återuppleva missegoset på bilden under morgondagen. Fy sjutton vad jag önskar att han kunde följa med mig till borås... Nu blir det bara massa onödigt babbel så jag säger god natt nu :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback