Honey...I'm home!







Bilen rullade, och jag med den, mot Borås redan halv åtta imorse, var framme runt halv elva.
Jag måste erkänna att tårarna verkligen brände bakom ögonlocken och magen ville nästan vända sig ut och in när jag rullade i väg. Det tog mig nog närmre en timme innan tårarna inte längre ville falla.
Jag vet inte vad det var men det tog emot riktigt jäkla mycket att åka tillbaka den här gången, det var riktigt tungt och den känslan har jag inte haft förut.

Nu väl hemma i soffan efter en dag med lite exjobb med Björkis så känns det knappt som att man varit borta över huvud taget.  Det känns fint att Borås känns så himla hemma.

Nu fattas bara att min andre hälft ska komma hem, imorgon!
Ska bli liite skönt att ha kväll för mig själv i soffan. Ska kanske lacka lite naglar om jag orkar, eller så myser jag bara ner mig och äter mitt påskgodis :D
Däremot bannlös jag precis det okända som annars brukar vara mitt onsdags nöje, men med tanke på den senase veckan dåliga sömn så är det nog inte bästa programmet att titta på när man ska sova ensam.


Nej, lägga ifrån mig datorn ska jag i vilket fall göra.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback