Med tanke på vad klockan är så borde ja...

Med tanke på vad klockan är så borde jag somnat för länge sedan nu, men som alltid när man behöver som mest sömn så är det som allra svårast att somna. Det ska bli skönt att komma hem till sitt eget imorgon men det känns samtidigt riktigt jobbigt att åka. Nästan så att tårarna ligger nära. Har haft en underbar långhelg i mitt barndomshem och jag har tänkt tillbaka mycket på gamla tider. Vissa saker är jag glad att kunna lämna bakom mig medans det samtidigt finns vissa saker som jag vill ha tillbaka och uppleva igen. Jag vet att jag aldrig får eller kan det. Men det är härliga minnen som ligger varmt om hjärtat. Det ska bli härligt att träffa både mikaela och sandra igen. Det går alldeles för många dagar mellan vi ses ibland. Det ska också bli härligt att komma tillbaka till träningen och jag älskar det faktum att våren kommit längre än här. Men samtidigt känns det som att man lämnar för mycket bakom sig varje gång man åker... Man lämnar en trygghet som funnits i så många år. Dock är jag snart tillbaka igen, minst två resor är inplanerade redan och det känns bra att kunna ha det att se fram emot. Ligger och filurar på framtiden och har en liten önskning. Om allt går som jag tänkt ikväll och som jag hoppas så har jag precis en alldeles underbar plan utstakad för framtiden och jag kan knappt bärga mig tills marcus är hemma igen för att få berätta det för honom. Det får nog bli mina sista ord för ikväll, men tankarna spinner vidare... Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback