More than a feeling



Idag känner jag mig bättre än igår kväll, och mot alla odds så vaknade jag imorse och hade inte vaknat en enda gång under hela natten och jag somnade snabbt för att vara mig. Skönt! Vaknade innan nio av mig själv och gick upp. Det är det allra bästa sättet att starta dagen på, att slippa vakna av en klocka som jag ändå snoozar med i över en timme.


Jag har läst lite till exjobbet, tänkte lägga mig på balkongen och njuta lite av solen som igår men idag ser det ganska kallt ut och det är betydligt fler moln på himlen så jag struntade i det idag. Istället myser jag inne i soffan och det funkar allt bra det med.


Jag längtar efter Marcus. Känner mig lite sällskapssjuk idag. Kanske för att det alltid känns bättre att ha någon att prata lite med, eller att han får mig att tänka på annat.
Kvällen kommer att spenderas med Mario på wii, kanske lite mariokart till och med. I love it!


/A

Kommentarer
M i z c a säger:

Jag vill inte heller bli försörjd mer än nödvändigt av maken. Jag blir det i princip nu på något vis eftersom han får ca 8 tusen kr mer än mig i månaden.

Men då jag får från försäkringskassan kan jag betala några räkningar iallafall.



Men jag skulle aldrig orka leva ett helt liv om han skulle betala för alla mina saker jag vill ha. Att jag kan åka på resa när som helst, köpa dyra saker när som helst. Det är ju en tjusning med att man sparar ihop pengar till en resa imellanåt även om det hade vart mkt lättare att bara haft pengarna.

Jag tycker man skall jobba för födan så att säga, jag jobbar gärna på dagarna och sparar ihop pengar till gekåsrundan, semesterresan eller vad det kan vara.



Jag och Andreas har varsitt konto där våran "lön" kommer in, men vi har ändå gemensam ekonomi. Vill han ha något till sig o vi har pengar kan han köpa det och tvärtom. Men jag vill inte leva med att bara kunna gå upp på morgonen och dra iväg på shoppingrunda varje dag bara för att min man isåfall skulle vara rik. Jag hade tröttnat på det livet.

2010-04-17 | 09:18:41
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Neha säger:

Att snooza är skönt men gör sällan saken bättre

2010-04-17 | 15:41:31
Bloggadress: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback