när vi andas, känner samma sak.




Jag tror inte att jag riktigt har återhämtat mig än efter helgens händelse, det är ingenting jag kommer att gå in närmre på än så, jag vet heller inte om jag någonsin kommer att återhämta mig helt från det heller.
Jag är fortfarande illamående och har fruktansvärt ont i magen, kanske är det chocken, paniken och stressen som börjar lämna kroppen.



Jag och Marcus tog en liten promenad och köpte med kaffe för att sätta oss i stadsparken en stund i solen. Det var välbehövligt och vi hade en lång och bra pratstund. Solens strålar värmde och jag sköljdes över av känslan att man måste ta tillvara på sådana dagar. Man kan inte längre ta dem för givet. Man kan inte längre ta någonting alls för givet. . .


Eftermiddagen tänker jag spendera i soffan, kanske framför lite super mario på wii, annars med någon bra film.
Jag behöver all återhämtning jag kan få just nu, sen blir det nya tag i skolan imorgon.


/A

Kommentarer
bitte säger:

Hej har en ny tävling nu på bloggen. Där vinsten består av hårprodukter från Goldwell.



Surfa in här om du vill vara med.

Kram

http://www.lovemercury.se//2010/april/super-tavling.html

2010-04-11 | 20:10:06
Bloggadress: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback