status...



Statusen på nacken efter ett varmt bad är... ännu värre.
Nacken gör bara mer och mer ont och jag känner mig mer och mer stel. Fasiken också!

Filurar på om jag ska klä på mig och ta en promenad ner till apoteket för att se om där finns någon bra smärtlindring för just nacken, för såhär kan jag inte ha det!

Det värsta just idag är att jag behöver dra igång min lilla dator och fixa det sista på exjobbet som ska vara klart till efter helgen men jag vete sjutton hur jag ska klara det idag...men jag får ta det sakta men säkert och lite i taget så ska det nog fixa sig. I allra värsta fall så får jag sätta mig på söndag kväll efter Stockholm, så jag har ju alternativ i alla fall.


Nu börjar faktiskt solen titta fram lite också så en promenad kanske inte är så dumt ändå.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback