Today is the day




Nu har det lossnat för oss i exjobbet och jag är riktigt taggad på att få det bra.
Dagen var riktigt givande och det kommer att bli riktigt roligt att skriva detta.
Imorgon har vi handledning och sen är det bara köra på så det ryker.


Jag vaknade med migrän imorse, huvudvärken från igår ville inte lämna mig, under dagen och efter fyra tabletter så försvann den igen. Skönt. Det känns som att det räcker med huvudbry ändå, behöver inte ha huvudvärk på det också.


Nu ska jag dricka upp mitt cola glas och försöka njuta lite.
Idag måste det nog bli en promenad i det härliga vädret, även en tur till rusta för att fylla på med mitt balsam som bara verkar finnas där.


/A

Kommentarer
: : T S U K I I : : säger:

Hej! :) Förra året deltog jag i en bloggtävling som heter Bloggbattle för ett mode event (Fashiondays) här i Borås. I år ansvarar jag för BloggBattle och jag undrar ifall du är intresserad av att vara delaktig i vår bloggtävling? :)

Tror det hade passat dig bra i och med att du pluggar på textilhögskolan

2010-04-14 | 12:04:33
Bloggadress: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback