When you say nothing at all




Det har varit en jobbig kväll och jag har känt flera gånger att tårarna har varit nära.
Ibland kommer verkligheten ikapp mig och det är jobbigt att behöva ta itu med det.
Jag undrar hur länge det ska kännas såhär. När kan jag börja bearbeta det ordentligt?
Det är så mycket jag vill ha sagt men jag hittar inte orden.

Mer än så tänker jag nog inte delge mig, jag kommer nog vara ganska instabil ett tag framöver.


Nu behöver jag nog sova lite, om jag kan. Har haft sjukt svårt att sova ordentligt.
Ska jag vara ärlig kommer jag inte ens ihåg när jag sov gott en hel natt senast.
Det har säkerligen inte hänt i år än.


För att inte bara låta så negativ så kan jag meddela att jag nu officielt har klarat alla mina tentor.
Det betyder att jag bara har exjobbet kvar, sen är jag klar med skolan om jag vill :)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback