If you leave me now



Elin Kling


Jag är fotbollsänka ikväll, vilket inte är mig helt emot om det inte vore för att jag spenderar ganska många timmar om dygnet i min ensamhet nu när M jobbar och skolan inte dragit igång än.
Men jag roar mig med att kika runt på bilder, läsa bloggar och filosofera över livet.
Det där med att filosofera är jag rätt bra på, jag blir tamejtusan inte klok på vad jag vill göra med livet.
Jag har i alla fall en plan och det är att börja spara, för vad jag än tar mig till i livet efter skolan så krävs det ett startskott som heter duga.


Idag har jag rensat en massa skit här i lägenheten, bland annat massa skoltjaffs från två års tid. Det var skönt att slänga det jag inte ville se igen och organisera det som skall sparas. Allt är nu i en pärm uppe på vinden lättåtkomligt men ändå ur synvinkeln här hemma.


Jag hoppas på att kunna sova i kväll, är redan nu otroligt trött men ska försöka hålla mig vaken ett bra tag till. Ska snart slå på en kopp te och kanske slå på någon film och mysa ner mig under filten i soffan.
Imorgon blir det mer fix här hemma och en efterlängad date med fina Björkis. ♥


/A


Kommentarer
Emmelist säger:

åh elin är så fiiin!

2010-08-27 | 09:44:10
Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/
Emmelist säger:

Nu är ringtävlingen avgjord :D kolla om du vann gullet! ;) Annars så hoppas jag att du inte missat att man kan vinna valfritt plagg från Paula Myo! :D



Have an awesome day sugar!!!!

2010-08-28 | 12:10:14
Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback