2010-12-08




Idag bestämde jag mig för att lyssna på min blödande näsa, mitt tjocka huvud och tunga bröst.
Det är dags att tagga ned lite och bry mig om mig själv. Idag tänker jag inte ägna en tanke åt plugg alls :)

Har varit uppe sen halv åtta och tvättat och röjt lite, det var ett mindre berg av tvätt, M hade knappt rena kalsonger kvar. Ingen av oss har haft tid för tvätt senaste tiden. Så nu är det avklarat.


Klockan tre har jag klipptid, wiie. Jag vill egentligen kapa av det ganska mycket och M vill att jag klipper det kort som jag hade för ett par år sedan. Jag vet dock hur jäkligt mycket jag kommer att ångra mig om jag gör det så hon får bara putsa lite på topparna. Dock liite sugen på lugg ;)
Sen blir det en tur på stan för att strosa runt lite bara och eventuellt en fika :)


Ikväll ska det griljeras julskinka, och det får nog också bli kvällmaten, limpsmörgåsar med varm och go julskinka och julmust på det. Härligt.


Jag ska försöka att vila upp mig lite idag och samla ny energi, framför allt positiv energi, och sen är det dags att börja träna igen. Jag har haft ett alldeles för lång uppehåll igen och jag vet att både mitt sinne och min kropp behöver det. Dock kan jag inte pusha mig så hårt just nu.


Nu ska jag vila lite från datorn också.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback