December - har du några hjältar kvar?



Vem försöker jag egentligen att lura? Hur lätt är det att koncentrera sig på Knowledge Management när det känns som att man har fått ett slag i magen och bara vill lägga sig ned under täcker i fosterställning?
Jag har nästan knåpat ihop min sida och jag anser att det är en bedrift. Jag försökte nog lura mig själv när jag trodde att det inte skulle bli så svårt. Nya tag imorgon, då har jag hunnit smälta allt lite mer och förhoppningsvis samlat på mig mer energi.


Vi tittade på lägenheter hemma igår, nu är det på riktigt, nu är det allvar.
Det känns inte bra att det är under dessa omständigheter som vi letar, men å andra sidan så finns det inget som betyder mer än familjerna just nu. Allt annat får lösa sig helt enkelt, det är bara värdsliga ting.


Usch, det här är jobbigt och desto mer finns att vänta.
Kan inte bara skolan ha uppehåll snart, jag räknar ned nu mer än någonsin, nästan för varje sekund.


Nu ska jag hoppa in i en dusch som förhoppningsvis piggar upp lite och vänta in Marcus och sen blir det mys och prat resten av kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback