December



We♥it





Idag är det första december, som att det undgått någon? ;)

Jag tog mig en sovmorgon, fast vaknade halv nio ändå och låg kvar en timme. Min kropp och sinne börjar vänja sig med alla tidiga mornar nu, det är bra.
Utanför strålar solen och det är många minusgrader, det ser så himla härligt ut.

Idag blir det en lång pluggdag här hemma.
Jag ska läsa klart helt scener ur ett företag, skriva rent del två i ett arbete och jag ska läsa en jäkla bok på engelska. Jag ska ladda upp med både kaffe och te, och jag tänker sitta här i köket för att njuta av solen.

Solsken alltså. Det ger mig någon form av ro i kroppen.
Jag försöker att fokusera på allt som ska göras och tränger på så vis bort mitt eget mående. Jag har inte riktigt tid att må dåligt och gräva ned mig. Jag hoppas att krämen jag fick av läkaren för min hy sätter in snart och gör min hy bra fram till jul. Jag orkar inte se ut som en jäkla prickigkorv mer! och förhoppningsvis får jag en sak mindre att tänka på.


Nu börjar det verkligen närma sig jullov, det är två veckor kvar att fixa våra två arbeten. Det ena känns som att vi är på god väg med och det andra har vi inte börjat med än, men imorgon.


Jag hoppas att vädret är såhär till helgen, då ska jag nog dra med mig M till Liseberg och julmarknaden där. Vi åkte dit för ganska många år sedan, det var nog på vår femårsdag, innan vi bodde här i Borås. Men med våran tur så ösregnade det på oss och vistelsen blev väl inte riktigt sådär mysig som vi hoppades.


I år är första gången jag har riktiga julkänslor redan nu ♥
Det är nog ett bra tecken för att det går åt rätt håll för mig.



/A


Kommentarer
~ Elin Mattsson´s fotoblogg ~ säger:

Super fin blogg, och bra bilder!

2010-12-01 | 19:20:35
Bloggadress: http://elinmattssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback