En lista


Det är väl fler än jag som sett denna lista i diverse bloggar under dagen.
Jag kunde helt enkelt inte låta bli jag heller, ett kul tidsfördriv : )

1. Hur gammal är du om fem år?
29 :) huuua
2. Vem var den sista du träffade? Marcus
3. Hur lång är du? 164 centimeter över marken
4. Vilken var den senaste film du sett? Inception
5. Vem ringde du senast? Marcus
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Okej :)" till min broder.
7. Vad är dagens planer? Skrota runt och skriva individuella reflektioner på mina kurser. FREDAGSMYS
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på ärende, men mest skickas det sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos/förlovade
10. När såg du senast din mamma? För några veckor sedan, den 28e november.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå
12. När vaknade du idag? Jag vaknade 8.30 när klockan ringde men somnade om till halv elva!
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Nää
14. Vilken är din favoritplats? Jag har många favoritplatser.
15. Vilken plats föredrar du minst? ---
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Värmland med Marcus i vårt drömhus och kanske med två småttingar som springer runt och jagar kissemissen. Jag har ett jobb som jag älskar och jag lever livet.
17. Vad skrämde dig som barn? Döden, jag hade fruktansvärt dödsångest som liten.
18. Vem fick dig att skratta senast? Marcus
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vadå för ung? Jag äger inga men skulle gärna göra.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
 Jag är en fryslort så, med.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 egna
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jadå
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Jag är ett barfota barn
26. Är du social? I viss mån
27. Vilken är din favoritglass? Äter sällan glass, men choklad är aldrig fel eller något syrligt och läskande på sommaren.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag skulle gifta mig! Köpa hus och resa står också i planerna.

29. Tycker du om kinamat? Jadå, mums
30. Tycker du om kaffe? I sure do! :)

31. Vad dricker du till frukost?
Det är olika, O'boy, kaffe, juice, proviva
32. Sover du på någon särskild sida? Nej
33. Kan du spela poker? Nej, jag är usel på det
34. Tycker du om att mysa? OM jag gör? :)
35. Är du en beroendemänniska? Ja det skulle jag påstå att jag är.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej faktiskt inte.
37. Vill du ha barn? Hade jag fått frågan för något år sedan hade jag svarat nej, men absolut någon gång i framtiden ja.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
 Inredning och kläder 
42. Äger du dyra smycken? Förlovningsringen och ett set med diamanthalsband och ring sen jag var liten.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej! Skulle aldrig falla mig in.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe och en bit vit toblerone :)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla jag känner är roliga på sitt eget lilla vis. 
46. Välj ett ärr på din kropp? Det skulle vara enklare att säga ett ställe utan ;)
47. Vad har du för ringsignal? Lars Winnerbäck - Från kylan in i värmen
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ett par skor. Annars har nog mor och far en del.
49. Flirtar du mycket? Nej, inte mer än med mitt hjärta :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I vårt sovrum.

51. Kan du byta olja på bilen?
Of course :) 
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, aldrig.
53. Vilken var den senaste bok du läste? scener ur ett företag
54. Läser du dagstidningen? Nästan varje dag
55. Prenumererar du på någon veckotidning?  Ja Kalle Anka :D
56. Dansar du i bilen? Nej, det är väl inte så himla bra. 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Megapol kanske? Lyssnar sällan på radio.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En att göra lista och packningslista.
59. När var du i kyrkan senast? På morfars begravning :( ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback