en vecka




Idag är det en vecka kvar till julafton, om precis en vecka då har vi precis börjat hugga in på maten hemma hos mamma och pappa med hela stora familjen ♥ Jag behöver nog inte förklara närmare hur mycket jag längtar till dess va?


I två dagar har jag gjort ingenting vettigt alls, min kropp behövde det men nu börjar samvetet krypa på.
Så jag har börjat lite med en av de två individuella reflektionerna som skall göras och det är inte det enklaste. Det finns hur mycket i huvudet som helst, det ska vara runt en till två sidor, hur ska jag veta vad som är relevant eller vad han vill ha? Det blir nog bra i slutändan, alltid svårt att komma igång.


Jag har en del som ska hinna göras innan vi åker hemåt på onsdag.

◊ Läsa på inför seminariet på måndag
◊ Ha seminarie på måndag
◊ Skriva klart reflektionerna

◊ Baka julgodis
◊ Måla tre tavlor
◊ Slå in alla julklappar

◊ Packa!

◊ Fixa fina strumpor inför jul och nyår
◊ Fixa nytt rött läppstift (?)
◊ Julklapp till kissemissen

◊ Städa, så att det är fint när vi kommer hem igen.


Som tur är så är det mesta bara roliga grejer jag ska göra så det kommer inte gå någon nöd på mig.
Dessutom ska Marcus och jag fira våran egna lilla julafton här hemma med paketöppning någon dag, antagligen på tisdag kväll. Det känns onödigt att släpa på varandras och det känns lite mysigt att fira på egen hand också.



/A


Kommentarer
Malin I Form säger:

Hihi, förstår att du längtar! :D

2010-12-17 | 15:58:14
Bloggadress: http://maliniform.shapemeup.se
Jennie säger:

Jag jobbar på tisdag, kom in så fixar jag ett schysst läppstift :)

2010-12-17 | 16:27:00
Bloggadress: http://jenniemarianne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback