HÅLL TUMMARNA



Jag är lite less på mig själv för att jag ansökte för sent till vårens kurser. Hade jag inte missat sista ansökningsdagen med en enda dag hade jag kanske kommit in på mönsterkonstruktionen som jag så gärna vill gå. Är det något jag vill ha med mig från Borås så är det definitivt det. Morr. Jag står som åttonde reserv på tolv platser, så vi kan ju hålla tummarna för att nästan alla som kommit in tackar nej. Sannorlikheten känns ganska så liten för det men det är ingen omöjlighet, så håll tummarna med mig nu!


/A 

Kommentarer
Malin I Form säger:

Klart jag håller tummarna! Är reserv 9 på två olika kurser och hoppas jag också kommer in :)

2010-12-10 | 09:55:52
Bloggadress: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback