Lugnet efter stormen



Idag har varit en lugn dag hemma på Aspstigen i mitt barndomshem.
Jag har tagit en middagslur och ett låångt varmt bad tillsammans med en bra bok.
Det var välbehövligt efter ett par dagars jäktande och julfirande, men mysigt har det varit.
Tydligen har jag varit snäll för tomten kom med massa fina klappar till mig, för mig räckte det egentligen gott och väl med att bara få komma hem och umgås med alla.

Nu blir det förhoppningvis en vecka till med mys.
Skridskoåkande, Karlstadtur, genispelande, nyårsrevy och nyårfirande är bara ett par saker som är inplanerade.
Usch, om en vecka är vi i Borås igen. Ett halvår till.


Nu ska jag bädda ner mig och fortsätta läsa min bok - skynda att älska av Alex Schulman.
Imorgon blir det ingen sovmorgon, det bjuds på frukost hos fröken Bergmark ♥

Ta hand om er!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback