The most wonderful time of the year



Weheartit


Idag är jag lite pirrig och förväntansfull. Idag bär det äntligen iväg mot Värmland och våra familjer.
Jag har inte packat än, så det ska jag sysselsätta mig med under förmiddagen nu. Jag vet inte riktigt när Marcus dyker upp efter sitt jobb.

Igår bytte vi julklappar och jag fick det jag önskat mig, en fjällräven ryggsäck :)
Han skämdes över att jag inte fick blå som jag ville ha, han hittade bara svart.
Att det kunde bli så bra, jag tänkte bara för några dagar sen att en svart nog hade vart bättre, och vilken tur då :)

Jag retades lite med hans inslagning, kanske kommer upp en bild på det om jag har tid.
Han hade glömt en klapp på jobbet också, jag som tyckte ryggan var mer än nog. Jag har inte varit så snäll under året inte. Men nyfiken är jag ;)


Innan bilen rullar mot värmland så hoppar jag nog in en snabbis uppe på Knallen för att se om kavajen jag hittade på stan igår finns i rätt storlek. Jag gillade den verkligen och en vanlig stilren kavaj kan aldrig bli ett felköp. Den är dessutom bra att ha inför kommande arbetsintervjuer. Så snälla, säg att den finns! :)


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och lägga på en pack-kol.


Vi ses i Värmland! :)


/A


P.S. Min hy har varit snäll, fått lite chockbehandling av mig, så nu är den helt okej inför jul. Några inombordare som gör svinont men knappt syns och sedan lite skorv kvar efter gamla synder. Wiiie. Jag är nöjd om den håller sig såhär över jul och nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback