Hungry eyes



Även om jag faktiskt har fått väldigt mycket gjort den här helgen så önskar jag innerligt att den hade varit lite längre. Gaah.
M är iväg och spelar sin första match nu i snön, helt galet.
Jag skulle egentligen vilja fixa klart målningen i hallen som vi påbörjat, det borde bara vara en gång till som behövs. Men det är riktigt drygt att måla själv och heller inte så himla lätt att se om man målat överallt.
Så alternativet är att försöka själv eller vänta till efter 21.00 när M är hemma igen. Vilket betyder att jag inte kommer komma i säng förrän sent.


Nej, jag får nog fixa målningen själv. Men först ska jag fixa det sista på min och Mikaelas inlämningsuppgift i mönsterkonstruktion som ska in imorgon, men det går snabbt, har redan gjort det mesta.


/A

Kommentarer
emma härnqvist/perfektion säger:

jag vet, jag är världens sämsta på de där med att se på nyheterna och hänga med men jag försöker verkligen. dags att börja bli "vuxen", haha.. serierna däremot ja, haha.



hur är de med dig annars? jag har ju varit lite off nu igen men jag jobbar så mycke, plus att min iphone blev stulen ju!! puss

2010-02-21 | 23:51:29
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback