Ingen mer snö nu tack.




Lite vår nu skulle inte sitta helt fel



Det är inte riktigt klokt, nu snöar det igen, och det är inte så lite heller.
Jag hade tänkt ta mig en promenad på stan och ta tag i och fixa min piercing som aldrig riktigt läker, men när jag tittade ut så ångrade jag mig på direkte och tur var väl det för det verkar inte direkt avta utan det snöar bara mer och mer. När ska det ta slut egentligen?
Jag gillar visserligen snö, men det blir ju sånt kaos runt om i Sverige med tåg, bussar, tunnelbanor, spårvagnar och allt annat som inte kan göra så mycket annat än stå still. Sen dessutom den ökade risken för olyckor både i trafiken och för såna som helt enkelt ramlar på gatan.
Det får gärna räcka nu, snön får gärna ligga kvar, men det behöver inte komma mer.


/A

Kommentarer
Jimmy säger:

Men det är ju härligt med snö = ) Slutna gnäll och bygg en snögubbe istället ;-)

2010-02-25 | 16:54:40
Bloggadress: http://myspace.com/hellandjones

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback