Tävlar hos Heyli - min favorit bland personliga smycken!



Nu är det så att jag är med och tävlar i g e n hos min favorit bland personliga smycken Heyli! Jag tror faktiskt att hon var bland, om inte till och med den första med att tillverka dessa smycken och sälja genom sin blogg.

I alla fall så kan man tävla om detta armband och skulle jag vinna så skulle jag vilja ha detta budskap: Du är värd att dö för (uppdelat på två rader såklart)
Jag har tävlat ett antal gånger med detta budskap nu, någon gång måste väl turen hamna hos mig va? ;)



Den som känner mig och de som hängt med mig tillräckligt länge nog vet varför jag vill ha just det budskapet.
Den hör till min och Marcus förlovningshistoria och skulle egentligen vara den textrad som skulle stå i ringarna, men istället står det traditionella namnet och datumet.
Vi förlovade oss under en Kent konsert just när de sjöng denna textrad, så den har stor betydelse för mig och oss.

/A


Kommentarer
Heyli säger:

superkul att du är med igen, man ska inte ge sig! :)



och SÅ härligt att nån fler uppmärksammat att jag var först ;) kanske inte just med budskapssmycken i allmänhet men just med sånna här armband, jag hittade då inte nån annan som gjorde sånna då jag började :)

2010-02-18 | 23:40:04
Bloggadress: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback