Tror du att kärlek är som sångerna vi hör?



 




Vaknade upp i lagom tid av mig själv imorse, det är det allra bästa när kroppen får tala om själv när det är dags att gå upp.  Svullnaden på ögonlocken sen igår börjar ge med sig och ögonen gör bara lite ont. M trodde det kunde vara ögoninflammation men jag är inte lika säker på det.
Eftersom det inte blev så mycket tid vid datorn igår p.g.a. ögonen så blir det marknadsföringsarbete idag istället, men jag säger som igår, det gör mig inte så mycket för just nu känns det mest roligt.
Valde faktiskt mellan att lägga mig och läsa Alkemisten(Paulo Coelho) eller kursboken i marknadsföring igår kväll, och jag valde kursboken. Haha.



Jag har en känsla av tomhet i mig. Jag tror att något saknas i mitt liv, men jag har inte kunnat sätta fingret på vad det kan tänkas vara. På tal om det så saknas någonting annat också, det är en konstig känsla eftersom det är något som funnits där dygnet runt tidigare.



Är det inte konstigt att man kan känna sig så himla ensam ibland,
fast man har människor runt sig nästan hela tiden?

/A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback