100106 Onsdag



Ledig dag idag för Marcus, vilket innebär dåligt med plugg för min del.
Vi ska upp en sväng till Knalleland och kika lite. Några julklappar som ska bytas, en som var trasig.
Sen se om det finns några fynd kvar.

Jag skulle gärna ta en promenad i snön, jag måste säga att jag älskar att vintern har kommit till Borås också, men inget går upp emot vintern som var hemma i Värmland i år.
Tänk att på morgonen vakna och kliva ut mitt ute i naturen, helt tyst, med frisk luft och massa härlig snö omkring fötterna. Det saknar jag verkligen. Det är en härlig känsla.


Jag får se vart dagen tar mig, jag borde plugga både inköp och konfektionsteknik, eller så tar jag ledigt idag och kör en heldag i bibblan imorgon kanske.



/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback