100112 - Tisdag



Inne i en riktigt dålig sömnperiod igen. Har svårt att somna, ligger flera timmar och bara vrider på mig, när jag väl somnar sover jag så ytligt att jag vaknar av minsta lilla ljud eller rörelse från både mig och Marcus. Ibland vaknar jag till och med av min egen andning. Det konstigt är att jag ändå på något vis är så himla pigg när jag ligger där och försöker somna medans jag samtidigt är så himla trött att jag bara gäspar och tårarna rinner konstant, är inte det knepigt? Är jag för trött för att sova?

Det är verkligen inte bra att jag sover så dåligt nu, eftersom jag samtidigt är febrig och väldigt hängig, börjar nog bli bättre, men så fort jag kommer hem efter skolan och liknande är jag halvt medvetslös och huvudet känns degigare än någonsin.
Sömnbristen är inte bra för tillfrisknandet och det jag allra helst skulle vilja just nu är att bädda ner mig och vakna på Lördag ungefär, det vore något det.


Idag har vi tillbringat dagen i bibblan, klockan nio inställde vi oss och körde på. Det gick riktigt bra.
Dagen imorgon blir likadan, även om jag egentligen inte orkar, men en sista dag, tentan är på torsdag, jag får vila efter den.



Snart säger vi hej till socialt liv igen ;)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback