100121 - Torsdag



Det var riktigt härligt att inte ställa någon klocka idag men ändå komma upp i vettig tid. Dock tror jag ändå att jag sov lite för länge med tanke på huvudvärken jag vaknade med. Men det fixas med massa vatten och ett positivt tänkande.
Sen så har jag suttit och njutit av en kopp te och morgontidningen i ett nystädat hem.

Jag blev glad när jag ställde mig på vågen imorse (utan att ha varit på toa först) och insåg att jag gått ned tre kilo sen nyår. Och då har jag inte ens börjat träna eller något än. Det gillar jag =) Något som bidragit måste vara att jag slutat med O'boy, för något annat har jag faktiskt inte ändrat på än när det gäller kosten.
Så nu är jag ännu mera pepp på att komma igång med träningen ordentligt, men det är svårt, nu är det hur mycket folkt som helst på friskis, som det brukar efter allas nyårslöften, så man måste ha bra framförhållning om man ska hinna boka in sig på pass.


Igårkväll fastnade jag framför filmen Juno, jag kan inte hjälpa att tycka om den massor. Jag gillar filmmusiken och hela grejen med filmen. Till och med Marcus gillar den och han brukar inte vara så mycket för liknande filmer. Så det måste vara ett bra betyg.


Snart är det dags för marknadsföring. Känns lite skönt att komma till skolan en stund faktiskt, att ha något riktigt vettigt att göra och träffa lite härliga människor.


Imorgon blir det en ännu bättre dag  och det längtar jag efter :)


Är det bara jag som tycker att veckorna springer iväg nu?

/A


Kommentarer
sandra säger:

jaa precis, korridor med gemensamt kök. har aldrig varit nått problem med sånt här innan men med folk kommandes och gåendes till och från praktiker och sånt så är det inte så svårt att gissa vem det är, känns bra haha..

2010-01-21 | 11:23:00
Bloggadress: http://peaks.blogg.se/
N I L M A säger:

sv: ja, jo men det har du faktiskt rätt i!

2010-01-21 | 11:49:31
Bloggadress: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback