Damn, har inte tid att vara sjuk!



Det var precis såhär sjuk jag inte ville bli.
När Marcus började bli dåligt förra veckan så tänkte jag verkligen att jag inte hade tid att bli smittad, och det började ju bra, men nu mår jag riktigt risigt.
Jag mår så risigt att huvudet känns som gelé och jag blöder näsblod, och mår allmänt konstigt och snuvig.
F*N! Jag har inte tid med detta, somnade efter maten förut och har sovit ett par timmar, men nu mår jag bara ännu värre. Tentan imorgon kommer gå åt skogen, för jag kommer inte orka plugga mer idag, sen är inte huvudet med mig riktigt så jag tror att även om jag pluggar en massa idag så kommer jag inte kunna koppla imorn i alla fall.
Tentan får gå som den går, lite har jag ju pluggat innan jag blev riktigt dålig, men jag ställer mig in på omtenta. Jag är ju ändå inne i det stimmet nu så. :/
Måste försöka ställa om mig imorgon och plugga till den andra tentan bara, men jag tror den är lättare att plugga på med bättre anteckningar och material.


Fryser gör jag också.


/A

Kommentarer
thaiträsh säger:

joooråå, nu varvar han ner efter helgen så han kan gadda din kompis i veckan ;-)

2010-01-10 | 17:31:03
Bloggadress: http://thaitrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback