Home sweet home



Anlände till en kall lägenhet igår, men vad gör det? Det är mitt eget lilla bo och jag har saknat det en massa.
Tyvärr sov jag ändå riktigt dåligt i natt med jobbiga mardrömmar och i överlag konstiga drömmar, det är det senaste, jag drömmer så himla konstigt.
Lite tomt känns det idag, M är på jobbet och jag är helt ensam.
Skönt samtidigt som jag faktiskt saknar Värmland och den friska luften.
Vi kom båda fram till igår att vi älskar vårt hem och trivs bra i Borås, det största felet är att det ligger för långt från familjerna.


Idag njuter jag mest av lugnet och myser runt här hemma. Ska snart slänga mig in i en dusch och sen sätta igång att plugga lite.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback