Det blir en dag



Jag kan verkligen säga att de senaste två veckorna har varit helt kaosartade på både gott och ont.
Idag gick två begravningar av stapeln, jag valde att inte medverka vid någon av dem, hur skulle jag ens kunna välja?

Idag skickar jag in mina två hemtentor som legat och väntat, de har varit klara ett tag men jag fick inte skicka dem tidigare än denna vecka så jag fick snällt vänta.

Igår blev det en tur och retur till Borås, det var härligt att komma hem en liten stund, med betoning på liten.


Det är minst sagt jobbigt att leva i en väska som vi gör för tillfället, åka mellan min familj och hans och aldrig riktigt få slå sig till ro tillräckligt länge innan det är dags att fara igen. men det är så att ha semester hemma hos familjerna, ibland önskar jag att jag kunde dela mig på två och vara på två ställen samtidigt men det är ganska omöjligt.


Väntar på att mor och far ska anlända från begravningen så att jag kan ta deras bil in till Karlskoga. Måste lämna in min lilla dator, den har varit död alltför länge nu. Det kommer säkert svida i plånboken, men så är det.


Egentligen har jag en hel massa att berätta, men jag tror att jag låter bli ändå.
Ska städa upp lite här hos mor och far, mina grejer är överallt och ingenstans.


/A

Kommentarer
M i z c a säger:

Syrran tyckte inte heller det var något att ha på Nellys outlet =)

2010-07-27 | 19:39:05
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
mmautildah säger:

fiiin blogg :)

vad gör du?

2010-08-07 | 19:53:53
Bloggadress: http://nattstad.se/mmautildah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback