I wanna go faster



Jag trodde att jag satt lite i skiten med tentan och tiden igår kväll.
Två tentafrågor om dagen skulle jag försöka med och igår lyckades jag inte med någon, förrän fotbollsmatchen drog igång, då avverkade jag en fråga snabbt ;)

Nu sitter jag här med fyra frågor kvar, varav en har jag allt material jag behöver till.
Jag har alltså tre frågor och tre dagar kvar på denna vecka, så jag ligger väldigt lugnt till.

Ska hoppa in i duschen nu och sen vara uppe på bibblan vid ett när de öppnar för att se om jag kan få tag på litteraturen och lite information där uppe till de tre frågorna. Idag har de iaf öppet mellan 13-18 så jag får ett par timmar. Hinner jag inte idag så är det 13-16 som gäller imorgon och på fredag så jag känner mig rätt lugn faktiskt. :)
Jag hoppas att jag kan bli klar imorgon senast så att jag har hela fredagen att bara softa och småfixa inför hemresan. Har en påse med kläder som skall sys om lite så det vore skönt att få det gjort :)


Nej, duschtime.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback