inom räckhåll för oss



Idag är verkligen pluggmotivationen som bortblåst, det kan mest bero på att jag har ont i magen och hellre hade bäddat ner mig med några Disney filmer. Tyvärr så är ju min lilla söta dator helt paj, annars hade jag kunnat haft den med mig i sängen och ändå kunnat plugga, men nu fungerar ju inte det.

Igår pluggade jag flitigt, två tentafrågor och sju föreläsningar betade jag av.
Vilket betyder att jag har sex frågor kvar och de resterande tre föreläsningarna har jag tittat på. Nej nu ljög jag, har halva sista kvar ungefär - tog visst en bloggpaus och kaffepaus ;)

När M kom hem igår så tog vi en promenad, som blev längre än vi tänkte. Två timmar var vi ute och det var riktigt mysigt. Gick i områden där vi faktiskt inte tidigare gått och Borås har allt lite guldkorn här och där.
M väckte mig imorse och sa att vi skulle ut och gå idag igen, jag vet dock inte om jag orkar det riktigt.
Skulle dessutom behöva en tur ner på staden för att inhandla det sista på min lilla lista.

Det pirrar rejält i magen, på lördag åker vi hem för en månad till Värmland.
Det ska bli så himla underbart och jag längtar verkligen ♥

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback