A friend like you




Jag tog mig iväg för att träna step igår fast jag egentligen inte orkade, och jag ångrar det inte, men jag fick sota för det efteråt, var helt slut!
Idag blir det träningsfritt och istället en liten träff med söta Björkis ♥ 

Imorgon har jag bokat in mig på Aerobics och jag tror att jag på torsdag tar ett spinningpass, då har jag i alla fall fått ihop tre träningar denna vecka. Nästa vecka blir tyvärr tom på träning, Elin är här och sen åker vi ju hem till Degerfors. Men jag får se till att istället ta promenader, jag tror inte Elin är helt omöjlig på det heller.
Vi kunde vara ute och gå med deras hundar halva dagarna när vi var mindre. På den tiden hade vi ju inte mobiler och hennes mor undrade alltid vart tusan vi tagit vägen med deras hundar, tids nog blev hon van med att det kunde ta tid innan vi kom innanför dörren igen ;) Vilka härliga minnen ändå.


Gick upp lite tidigare än vanligt idag, kände för att ha en lång och härlig morgon med tidningen och tekoppen och det har jag också haft. Nu ska jag fixa iordning mig så är jag redo att möta dagen sen.
Behöver förbi apoteket och hämta ut lite förnödenheter inför hemresan såsom allergimedicin med mera.
Ska nog ta tag i första föreläsningen i min sommarkurs också, den var bara på sjutton minuter så det känns inte så blodigt faktiskt ;)


Nepp, nu kickar vi igång denna SOLIGA och härliga dag tycker jag :)


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback