100311 Torsdag



Jag är sjukligt trött efter att ha suttit i skolan från 8.30-18.00, lååång dag men Björkis och jag har varit riktigt effektiva och fått ihop sju sidor till vår planeringsrapport. Dagen har gått väldigt fort ändå faktiskt.
Imorgon ska vi skriva ihop det sista så den borde landa på 8-9 sidor förhoppningsvis. Det blir kanon detta :)
Efter rapportskrivningen så ska vi försöka kladda ihop en beskrivning på hur vi sytt barnbyxan och de olika sömmarna som vi gjort i produkt analysen. Det borde inte ta sån lång tid, jag har redan kladdat ner det mesta redan men det är skönt att diskutera det med någon annan så man vet att man är på rätt spår.


Sen är det äntligen helg, men det blir inte direkt så mycket ledigt eftersom jag har sjukt mycket att plugga, men jag tror att helgen kan bli riktigt bra ändå faktiskt. Veckorna går sjukt fort nu, helt galet att det är helg igen!



Idag har jag hämtat mina glasögon och idag var det rätt bågar!
Måste ge smarteyes en riktigt rejäl eloge eftersom jag beställde bågarna för två veckor sen (läs: i morgon) och de sa att det skulle ta 14 dagar. Men på dessa 13 dagar så har jag hunnit få fel bågar OCH fått de rätta så de är verkligen snabba minsann.
Jag stormtrivs i dem, väldigt markanta bågar men det kändes kul. Nu ska jag bara vänja mig med att de är progressiva och har två olika styrkor. Kändes lite snurrigt idag när jag hade dem men det går nog över snart ;)


Nu väntar sängen, upp tidigt imorn igen.


/A 

Kommentarer
Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck säger:

Hehe ... Men du gav ändå rätt länk och det är ju alltid bra ;)

2010-03-11 | 22:02:37
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
N I L M A säger:

ooj, ja det var en lång dag!

skönt att du har fått rätt bågar nu :)

2010-03-11 | 23:10:22
Bloggadress: http://www.nilma.se
Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck säger:

Det är just så jag känner, jag kan ta upp det igen .. jag tar bara en paus just nu!

Det är så mkt som spelar in (saker jag väljer att inte ta upp i bloggen) som gör att jag inte orkar att åka ut..

2010-03-13 | 16:25:50
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback