All I want



Solen skiner och jag vaknade helt av mig själv tidigt av att solstrålarna lurade sig in i sovrummet.
Man måste bara älska dagar som denna.
Har en lugn och skön morgon, inga planer alls förrän i eftermiddag då det blir fika med mina två favoriter, det går alldeles för lång tid mellan gångerna då vi ses alla tre så idag är det äntligen dags.


I eftermiddag kommer också Marcus föräldrar hit och stannar över helgen. Det ska bli mysigt.
De ska hjälpa oss att lägga golv i hall och kök och så blir det nog en tur till Ullared och Gekås i helgen.


Skulle ha tränat step idag, som jag sett fram emot hela veckan, men jag avbokade den igår. Man får se till att umgås med sina gäster. Träna kan jag göra närsomhelst annars.
Har faktiskt hunnit träna två gånger denna veckan, mitt mål är tre/vecka. Får se när de åker hemåt på söndag för jag kanske hinner klämma in en träning då och få min kvot fylld.
Är verkligen taggat för första gången på flera år. Här ska sommarformen skapas minsann : )


Nu ska jag ta min kaffekopp (som förövrigt var riktigt sliskig, nån cappuccino med toblerone) och sätta mig i soffan och läsa tidningen och njuta av en sköön morgon.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback