Blondes do not have more fun



Helgen bara flög förbi kan man verkligen säga.

I lördagas trodde jag att jag skulle träna step men vilket sen visade sig vara aerobic, men det gjorde inte så mycket. Det var sjult kul det med och har gett mig en jäkla träningsvärk ;)
Så förra veckan var verkligen en bra träningsvecka för mig, ska försöka hålla det nu. Spinning, step och aerobics var mixen för förra veckan :)

Sen låg jag mest i soffan och kollade film. Kollade på "My sisters keeper" och den är verkligen ingenting för den blödiga, jag tror jag grät mig igenom hela filmen. Kanske är det svårare att se den när man har något att relatera den till. Filmen var otroligt bra men den var tuff att se.

Igår var vi i Göteborg och Bäckebol för att leta golv till våran nymålade hall och till köket och vi lyckades faktiskt enas om det och kom hem något fattigare men golv rikare. Blev en tur inne på ikea också där lite skrot handlades.


På förmiddagen idag har jag varit ute på ett hemligt men roligt uppdrag :)


Nu sitter jag mest och njuter av att jag slipper gå utanför dörren igen. Snön är tillbaka och det är riktigt blaskigt och jobbigt ute. Gaah.


Eftersom det inte blev något av min och Mikaelas pluggdate idag så vet jag inte riktigt hur jag ska disponera resten av dagen. Förnuftet säger mig faktiskt att jag ska hugga in i pluggböckerna så jag ska nog slå på kaffekokaren och göra slag i saken. Nångång måste det göras och varför inte göra det på en gång.

Marcus föräldrar kanske kommer på onsdag så man vill ju försöka vara lite social och inte behöva sitta och råplugga när de är här.



Förresten. nu är jag inte längre så blond.  ;)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback