Bring it back



Vädret idag var helt underbart så även om jag hade bestämt mig för att plugga hela dagen så tog jag och hjärtat en promenad ner till stan för att kika runt lite. Man kan ju inte sitta inne en hel dag när det är sol och klarblå himmel! Kollade runt i lite affärer, tog en god kaffe och bara hade det sådär allmänt härligt tillsammans en helgdag som denna.

Nu är jag precis färdig med min sömnadsbeskrivning av barnbyxan vi sytt.
Bestämde mig för att rita allt på datorn och det blev riktigt bra, säkerligen snyggare än om jag hade kladdat med penna. Så nu är jag nöjd över att ha bockat av ännu en sak på att-plugga-listan.

Ska hugga in och kolla lite på vårat grupparbete och sen blir det nog myskväll resten av kvällen.
Imorgon blir det däremot plugg hela dagen. Marcus ska kila och jobba ett par timmar och sen har han match så jag har en tom lägenhet till mitt förfogande vilket behövs.


Kändes riktigt skönt att bli klar med planeringsrapporten igår och det firade jag och Björkis med pannkakor innan vi satte igång att diskutera sömnadsbeskrivningen.
Jag var helt slut när jag kom hem samtidigt som jag kände mig flera kilo lättare.
Det är så skönt att kunna röja undan lite plugg vartefter.


Har två tentor att plugga till som men det konstiga är att jag känner mig riktigt lugn inför dem ändå.
Det får liksom gå som det går och jag har en dryg vecka på mig att kolla igenom allting så det ska nog lösa sig. Kommer dock vara rätt osocial en vecka framöver, det hoppas jag mina kära vänner att ni har förståelse för? ;)



Ha en fin helg!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback