Someone like you



Känner mig riktigt hängig nu. När jag kom hem från skolan vid tre tiden orkade jag knappt hålla ögonen öppna fast jag satt med datorn i knät och kaffekoppen i handen. Så jag bäddade ner mig och sov en timme men jag är fortfarande lika trött och huvudet känns helt luddigt.
M är och fixar en god baguette som vi ska avnjuta tillsammans med kantarellsoppa, mumsigt :)
Sen tror jag nästan att jag tar och bäddar ner mig i sängen resten av kvällen och samlar krafter till resten av veckan för det är fullt ös framöver nu =/


Redovisningen i marknadsföringen är över och en sak mindre att tänka på. Det gick riktigt bra för oss alla och vi är värda en liten klapp på axeln för allt jobb vi lagt ned på arbetet :)


Jag orkade knappt sitta upp och skriva detta så nu hoppas jag att älskling är hemma snart så att vi kan börja med soppan så jag får lägga mig sen.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback