Why does it always rain?




Ibland har man dagar som bara känns fel från det att man hoppar ur sängen och idag är verkligen en sådan dag, och känslan förstärktes ytterligare när min digitala systemkamera åkte i golvet. Trots mitt tappra försök att ta emot den, vilket jag faktiskt lyckades nästan med(den hann slå i golvet en aning), så fungerar den inte längre helt hundra. Bilderna blir mörka och något sitter löst inuti. Gaah. Jag har inte använt den sen Juni förra året märkte jag när jag kollade igenom bilderna och bara för att jag behövde den idag så händer detta.
Usch det är så himla tråkigt och jag har knappast råd att lämna in den någonstans och nu är den helt värdelös :(
Jag får väl säga att det är tur i oturen att jag köpte en lite dyrare vanlig digitalkamera i somras som faktiskt tar riktigt bra bilder den med.


Nu hoppas jag att fortsättningen av dagen bara kan bli bättre.
Sov otroligt dåligt inatt, mådde pyton och vaknade av nån slags panikångest flera gånger och det kändes jättekonstigt i hela mig och jag drömde konstiga saker. Huuga, jag hoppas verkligen inte att jag får vara med om det fler gånger.


Nu börjar det bli dags att göra sig iordning för lite skola.

/A



Jag vill bara lägga till att dagens absolut bästa är att jag bara har 1,4kg kvar ner till mitt mål nu :)
Och jag har inte ens ansträngt mig för att gå ned eller ändrat något alls angående min mathållning.
Bra gjort och nu är jag ännu mer peppad på det sista, men träningen får vänta ett par dagar till, denna vecka får lida rejält men det är så himla mycket annat nu.


Kommentarer
ellen säger:

Var med och tävla om tandbleknings paket i min blogg :) kram!

http://eswalander.se/2010/03/09/andringar-i-tavlingen/#comments

2010-03-11 | 14:36:42
Bloggadress: http://eswalander.se/
Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck säger:

Näe, vart hittar jag den?

2010-03-11 | 21:36:46
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck säger:

Aa, den fann jag när jag sökte på google.. men förstod inte att det var den du menade eftersom den inte ligger på blogg.se utan på veckorevyn.

2010-03-11 | 21:49:25
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback