You're my sunshine

 

 






Att ha ledigt känns väldigt konstigt och de senaste dagarna har jag spenderat i tvättstugen och städandes av lägenheten. Tanken var faktiskt att tvätta fönster men vädret utanför hindrar mig ifrån det. Det får helt enkelt bli en annan gång och jag är inte speciellt ledsen över det heller.

Imorgon eller fredag tar jag bilen hemåt skogarna igen, det känns riktigt skönt att komma hem lite längre än en helg och kunna hälsa på folk som man aldrig hinner annars.
En Elindate och en Lenafika är inplanerade! Jag längtar!

Annars hade det varit rätt skönt att vara hemma i Borås också men jag antar att jag hade börjat klättra på väggarna framåt Lördag eftersom Marcus åker till Barcelona på fredag.


Nu sitter jag med nyfärgade fransar och bryn, epilerade ben och en rengörande mask i ansiktet.
Det blir så när man har massa tid över som man annars inte har ;)

Om ett par timmar slutar M för dagen och då blir den en tur ner på stan för att fixa det sista inför hans resa och jag ska fixa med allergimedicin inför min hemgång. Sen blir det förhoppningsvis en liten mysfika på viskan innan vi beger oss hemåt för lite onsdagsmys.


Jag hoppas på strålande sol imorgon för då blir det en liten dagstur :)
Så håll gärna tummarna.


Nej nu ska jag slänga in mig i duschen och tvätta bort masken och göra mig iordning inför eftermiddagens bravader.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback