open my eyes, I see sky







Just nu är jag en liten trött och fryslort. Känner mig ganska opepp på hela den här fredagskvällen som kommer att spenderas ensam hemma med plugg. Skönt å ena sidan för då har jag det gjort och så kan jag likagärna passa på när jag ändå är ensam.
Senare ikväll dyker svärföräldrarna upp. De ska spendera helgen här hos oss, det ska bli mysigt.
Vad helgen har för övriga planer vet jag faktiskt inte i nuläget, men om jag fick bestämma i just detta nu så hade jag gärna legat nedbäddad resten av helgen. Det gjorde jag förra helgen visserligen så jag får vara nöjd med det ;)


/A

Nej. Nu ska jag börja skriva lite så kanske jag kan mysa ner mig i soffan lite senare och kolla lite cougar town eller något annat mys.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback