Sometimes I forget to love you like I should




Nej nu får jag faktiskt inte sitta och plugga mer, det är ju trotsallt fredagskväll.
Nu ligger vi sjukt bra till. Hela kapitel fem är klart så nu ska bara handledaren titta igenom det och komma med sina synpunkter. Känner vi honom rätt är de många men man får ta det med en nypa salt sen.
Nu har vi bara två kapitel kvar som faktiskt inte är speciellt stora och sen en sammanfattning som vi redan påbörjat.
Om vi jobbar flitigt i veckan så kan vi nog lätt ha allt klart, om man räknar bort det som troligtvis bör kompletteras.
Hur skönt tror ni att det känns? :)



Nu ska jag gosa ner mig i soffan, skulle gissa på att svärisarna dundrar in runt halv tio tiden och den där andra hälften nån halvtimme senare. Hur skall jag orka hålla mig vaken? Jag är färdig för sängen redan ;)



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback