Det är dags för en uppdatering. Det var sn...

k-rlek (MMS)

Det är dags för en uppdatering. Det var snart en vecka sedan sist. Vad har hänt? Väldigt mycket. Jag har varit hos min underbara ängel i Örebro, jag önskar jag hade kunnat stanna längre! Firat broder, som fyllde trettio, med familjen. Tog med brorsonen Emil till Karlskoga för att välja ut present, han fick välja två. Fikat hos störstebror och tittat in i hans nya hem. Varit en dålig lillasyster som inte dök upp på födelsedagsfesten. Spenderat tid med svärisarna och Ms mormor och morfar. Elin följde med tillbaka till Borås. Ullared, alla julklappar klara! Nu ligger jag ensam i vår stora säng och saknar alla fina människor jag spenderat tid med den senaste veckan och de är så värdefulla för mig! Saknar min andra hälft som befinner sig i Varberg och nu ska jag försöka sova. Ta hand om er och framför allt, ta hand om varandra!


Kommentarer
♥ L A I L A ♥ säger:

åå vad fint =)

2010-11-22 | 13:47:47
Bloggadress: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback