Help, I need somebody, Help






Jag sitter just nu med telefonen bredvid mig och väntar på att den ska ringa.
Även fast jag ringde vårdcentralen nästan direkt då de öppnade får jag ändå vänta en halvtimma på att de ska ringa upp. Magen gör ont och jag har svårt att sitta still.
Jag är rädd att jag får lika lite hjälp som jag brukar när jag går dit, jag har svårt att stå upp för mig själv när någon annan säger att ens problem inte är så stora. Vad vet de om det?
Igår bröt jag ihop igen när jag skulle lägga mig, jag kunde inte hålla tårarna tillbaka. Det här har varit den mest psykiska påfrestningen jag känt på länge. Om det inte hade varit för skolan och grupparbetena så hade jag aldrig gått från lägenheten om dagarna, jag vet knappt om jag hade orkat ur sängen heller. Det ska inte behöva vara så . . .


Uppdatering:
Tyvärr fick jag ingen tid idag, vilket jag såklart helst hade velat.
Däremot är jag glad att den jag pratade med tog mig på allvar. Den här gången behöver jag inte träffa en distriktsskötersta som jag gjort alla andra gånger, och som jag hade fått gjort om jag hade gått dit idag, utan nu har hon bokat in mig hos en läkare direkt istället. Dock om nästan två veckor, men det är väl som man säger, den som väntar på något gott...

/A

Kommentarer
M i z c a säger:

Shit, vänta två veckor på en läkartid.. hoppas det löser sig.



Svar: Precis, dock har hon tydligen redan tvättat dom flertalet ggr och det har inte gått bort.

Jag skrev till henne att det borde vara sköljmedlet då, men hon påstår att så inte är fallet.

Hon tycker att jag skall skriva ut att jag tvättat dom med både tvättmedel och sköjlmedel i auktionsbeskrivningen för det kan finnas allergiker som budar, men jag håller med dig, är man osäker får man faktiskt fråga.

Och alla är väl ändå så smarta att dom förstår att man faktiskt tvättar med tvättmedel.



Om vi nu bor i ett sådant hus som ger mögeldoft i kläderna förstår jag inte varför inte någon annan har reagerat som handlat av oss.

2010-11-12 | 15:54:35
Bloggadress: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback