Just an ordinary day






Det blir en lång pluggdag idag här hemma vid köksbordet, men M är ändå inte hemma förrän efter halv nio ikväll så jag antar att det inte gör mig så mycket.
Planen är faktiskt att bli klar så fort som möjligt nu på förmiddagen så att jag kan lägga ifrån mig det ett tag och sedan titta på det ikväll igen.


Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag räknar ned till jul nu.
Jag vet inte hur det ska vara möjligt att få ihop två ganska stora arbeten på bara tre veckor, fast ingenting är ju omöjligt så finns siktet inställt på det så ska det allt gå. Det kommer bli skönt sen efteråt i alla fall.


Har ett brädpass inplanerat ikväll också, det ska bli skönt.
Tog mig iväg till gymmet i måndags och spenderade en och en halv timme där, skönt.
Planen är att gå dit på fredag igen, så med dagens träning inräknad är jag då uppe i tre pass i alla fall och det är bra om ni frågar mig. Runt 3-4 i veckan är nog något jag ska försöka med, men blir det inte det så får det vara så. Om det blir ett måste så kommer lusten försvinna lika snabbt som den kom så det gäller att lyssna på mig själv.



/A

Kommentarer
Frida Skarf säger:

Hoppas det gick bra med pluggandet!

P.S Viil tipsa dig om en hemsida. (om du inte redan är medlem där)Gratismakeup.

Det är en sida som man samlar poäng på och när man har tillräckligt med poäng får man ett gratis presentkort!

2010-11-17 | 15:43:59
Bloggadress: http://friidaa99.blogspot.com
Amis säger:

fin blogg =)

2010-11-22 | 19:42:12
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback